piątek, 11 lipca 2014

Romantyczny wyjazd nad morze

Już od dawna planowaliśmy z moim chłopakiem wyjazd nad morze. Początkowo mieliśmy problem ze zgraniem urlopów, ale w końcu się udało. Długo zastanawialiśmy się gdzie jechać, tym bardziej, że noclegi nad morzem bywają drogie, a szkoda byłoby stracić pieniądze na miejscowość, w której by nam się nie podobało. Myśleliśmy o Niechorzu, ale uznaliśmy, że to zbyt rodzinna miejscowość, a nam zależało na czymś dla młodych ludzi. Zastanawialiśmy się też nad Kołobrzegiem, ale tam są przecież same sanatoria! W końcu zdecydowaliśmy się na Mielno! Tam jest wszystko: plaże, restauracje, kluby, a do tego dużo imprez plenerowych i zajęć sportowych. To był strzał w dziesiątkę! Spędziłam tam najromantyczniejsze wakacje mojego życia! Zaczynaliśmy od plaży, potem obiadokolacje w restauracjach przy świecach, a na koniec imprezowe szaleństwo aż do samego rana! Codziennie wybieraliśmy inne rozrywki: byliśmy na rowerach wodnych, w wesołym miasteczku i na zawodach siatkówki plażowej. To był naprawdę super wyjazd! Polecam wszystkim noclegi nad morzem w Mielnie w Leśnym Resorcie! Przystępna cena, miła obsługa i komfortowe warunki.