piątek, 11 lipca 2014

Najlepsze miejsce w Świnoujściu?

Kilka lat temu po raz pierwszy pojechałam do Świnoujścia. Od tego momentu zakochałam się w tej pięknej, nadmorskiej miejscowości! Co szczególnie mnie ujęło? Port, latarnia, przepyszne ryby serwowane w smażalniach, a nawet przeprawy promem. Pomimo że utrudniają transport i są znienawidzone przez miejscowych, według mnie mają swój urok. W tym mieście, po prostu zawsze jest co robić. Ja uwielbiam obserwować statki wpływające do portu i wypływające w morze. Zawsze zastanawiam się skąd, dokąd i w jakim celu płyną. Lubię tez oglądać promy pasażerskie, które zawsze fascynowały mnie swoją wielkością. Swoją miłością do tego miasta, zaraziłam całą swoją rodzinę. Mój mąż uwielbia spacery wzdłuż plaży, a dzieci kąpiele w morzu. Ponadto szeroka oferta hoteli w Świnoujściu, jest w stanie zaspokoić nawet najbardziej wygórowane oczekiwania turystów. W mieście często odbywają się imprezy plenerowe, które staramy się odwiedzać. Kiedy nam się nudzi, lubimy skoczyć sobie do zlokalizowanych niedaleko Międzyzdrojów. Tam z kolei podziwiamy promenadę gwiazd oraz wspaniałe molo. Zawsze kiedy wyruszamy nad morze, pamiętam, aby odpowiednio wcześniej zarezerwować nam nasz ulubiony hotel - Familia Świnoujście. Smaczne jedzenie, miła obsługa i przystępna cena! Czego chcieć więcej? Chyba tylko słonecznej pogody!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz