piątek, 11 lipca 2014

Przytulny nocleg we Wrocławiu

Jak pięknym miastem jest Wrocław ten każdy kto tam już był, wie, lecz pozostaje jeszcze kwestia komfortu podczas pobytu. Ja osobiście jestem pod ogromnym wrażeniem 3-gwiazdowego Hotelu Sofia. Po raz pierwszy byłam tam na konferencji służbowej i już wtedy bardzo spodobało mi się to miejsce. Spowodowało to, że postanowiłam wybrać się na długi weekend z bliskimi do Wrocławia i na nocleg wybrać właśnie ten obiekt. Oferta noclegów we Wrocławiu jest szeroka jednak nie każde miejsce jest tak urokliwe. Zależało nam na noclegu w centrum Wrocławia, a to kolejny argument przemawiający na korzyść Hotelu Sofia. Duże wrażenie zrobiła na nas strefa wallness- sauny, jacuzzi oraz mnogość masaży zapewne dogodziłaby każdemu. Hotel posiada doskonałą restaurację, w której serwowane są dania kuchni polskiej. Obiekt jest więc doskonałym miejscem na spotkania i konferencje biznesowe, posiada dobrze przystosowane sale konferencyjne. Zarazem jest świetnym miejscem na prywatny pobyt, swoboda i komfort jaki zapewnia wypoczynek. Dodatkowo strefa wallness dopełnia całości uroku obiektu, pozwalając maksymalnie zrelaksować się. Każdy kto wybiera się do Wrocławia powinien zwrócić uwagę na Hotel Sofia, szukając noclegu we Wrocławiu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz